lördag 20 augusti 2011

Tema Restaurangernas magiska värld


Välkommen till min magiska värld!
En värld som finns närmare en vad du kanske tror. Jag har nämligen upptäckt tjusningen i tema restaurangernas förtrollande värld. Det är min mening att visa det ovanliga ,från det mest socker söta till det mest bisarra. Jag vill att ni som läser denna blogg ska tappa andan och låta er förvånas av alla dessa restauranger som finns i vår värld som ni ännu inte känner till. Jag vill att ni ska få följa med och få en glimt ifrån dessa fantastiska platser som jag har gjort till min livs uppgift att besöka. My Mission , mitt livs expedition som bygger på mina två stora intressen i livet = Att resa och min kärlek till mat.


Intresset till Tema Restauranger uppstod under min första resa till Tokyo. Det var där jag förlorade mig själv.(På ett bra sätt) Ordet tema för mig innan betydde inte nått särskilt intressant, fick mig eventuellt att tänka på tacos, tequila och löjliga hattar. Jag hade varit fördomsfull. Det insåg jag. Jag lovar att dessa tema restauranger jag kommer att presentera i denna blogg är så, så mycket mer en så. Dom är fantastiska. Enastående. Magiska. Som att stiga in i en annan värld. Jag kommer att bjuda på det sockersöta och det mest bisarra.
Varsegod jag bjuder på mina livs bästa magiska stunder.


.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar