torsdag 8 september 2011

Yo Sushi London


UPPLEVELSE

Om du har funderat på att ta en weekendresa till London? http://www.ving.se/storbritannien/london
så har jag två saker jag vill rekommendera! Det första är att välja ett bra och bekvämt hotell som har bra läge http://www.ving.se/storbritannien/london/ambassadors-hotel eftersom man då sparar både tid och pengar .


Mitt andra tips är att göra något annorlunda! Ofta så går man ju automatiskt till de stora turism attraktionerna och det ska man också, men glöm inte bort att göra en avstickare ifrån det traditionella . Jag bestämde mig för att besöka "En storstad i storstaden" Undrar ni hur man gör det? Jo man beger sig till Yo sushi en japansk restaurang med storstaden Tokyo som tema.



INREDNING OCH MATEN
Inredningen är färgad av ett lekfullt, färgglatt Tokyo. Väggarna är klädda med bilder av en pulserande annorlunda storstad. Yo sushi har ett väldigt långt rullband där en mängd olika varianter av sushi och annan japansk mat åker förbi runt runt. Här kan man prova på och frossa i delikata små sushirullar och annat gott. Yo sushi skiljer sig starkt ifrån en vanlig sushi restaurang och är verkligen ett måste på London resan.












1 kommentar: